Stowarzyszenie Na Tak zatrudni kierownika Domu Krótkiego Pobytu "Poranek".
Poszukujemy osób lubiących pracę z ludźmi, sumiennych, komunikatywnych. Najważniejszą zasadą w naszej pracy jest uszanowanie podmiotowości osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Umowa o pracę, 1 etat
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe kierunkowe (pedagogika specjalna, ew. psychologia lub pokrewne),
doświadczenie w zakresie pracy z osobami niepełnosprawnymi,
znajomość zasad funkcjonowania organizacji pozarządowych,
umiejętność kierowania zespołem,
wysoki poziom kultury osobistej,
doświadczenia w kierowaniu jednostką administracyjną lub kierowania projektem;
umiejętność biegłego korzystania z podstawowych urządzeń informatycznych (komputer, edytory tekstu, internet);
dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
kierowanie działalnością Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
planowanie i organizację działalności opiekuńczo-terapeutycznej,
prowadzenie gospodarki finansowej placówki, pozyskiwanie i rozliczanie funduszy,
kierowanie kadrą pedagogiczną i pozostałymi pracownikami Domu,
prowadzenie wymaganej dokumentacji merytorycznej i administracyjnej,
odpowiedzialność za jakość pracy merytorycznej,
reprezentowanie Domu.
Dokumenty aplikacyjne (CV i LM) są przyjmowane wyłącznie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informujemy, że odezwiemy się do wybranych osób, które telefonicznie zostaną powiadomione o terminach rozmów rekrutacyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.
Zakres obowiązków
Kierownika Domu Krótkiego Pobytu „Poranek”
1. Kieruje działalnością Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami prawnymi, w szczególności: ustawą o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawą o pomocy społecznej, ustawą o ochronie zdrowia psychicznego, ustawą o ochronie danych osobowych, prawem pracy, przepisami dotyczącymi prowadzenia placówek wsparcia dziennego oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym a także statutem Stowarzyszenia, regulaminem organizacyjnym Domu i wewnętrznymi regulaminami i procedurami Stowarzyszenia.
2. Odpowiada za pozyskiwanie dotacji zapewniających działalność Domu (m.in. wnioskuje o dotacje, zdobywa darowizny, organizuje akcje charytatywne). Odpowiada za realizację planu finansowego Domu, właściwe i terminowe wydatkowanie środków, sprawozdawczość w zakresie obowiązujących umów i przepisów prawnych, terminowe sporządzanie dokumentów finansowych i współpracę z działem księgowym w zakresie rzetelnego i terminowego rozliczania powierzonych środków finansowych i materialnych. Ustala zasady odpłatności za pobyt w Domu.
3. Jest odpowiedzialny za planowanie i organizację działalności Domu. Sprawuje nadzór merytoryczny nad jakością działań prowadzonych w placówce. Wyznacza i kontroluje standardy pracy opiekuńczej i terapeutycznej.
4. Kieruje zespołem pracowników merytorycznych i administracyjnych Domu, odpowiada za zatrudnienie, instruktaż, zapewnienie właściwych warunków pracy, przestrzeganie przepisów prawa pracy i bhp oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Ponadto nawiązuje współpracę i koordynuje pracę:
- opiekunów i innych osób pracujących na umowę zlecenia
- specjalistów współpracującymi z domem ( lekarzami, rehabilitantami, i in)
- usługodawców zewnętrznych (catering, pralnia, sprzątanie, konserwacje systemów)
- wolontariuszy
5. Współpracuje z rodzinami/opiekunami osób przyjmowanych na pobyt do Domu. Nadzoruje proces rekrutacji.
6. Kontroluje prowadzoną dokumentację klientów oraz pozostałą dokumentację Domu (zgodną z przepisami o ochronie danych osobowych oraz wymogami instytucji dotujących).
7. Wykonuje i nadzoruje bieżące prace biurowe i administracyjne.
8. Reprezentuje Placówkę na zewnątrz. Odpowiada za promocję działań Domu pod kątem pozyskania klientów jak i sponsorów. Dba o dobry wizerunek Domu szczególnie w środowisku osób niepełnosprawnych.
9. Doskonali kwalifikacje zawodowe.
10. Wykonuje inne polecenia Prezesa lub Dyrektora Stowarzyszenia wynikające z organizacji pracy Domu i stowarzyszenia, wypełnia obowiązki przynależne kierownikowi stowarzyszenia, taki jak: udział w zebraniach kierowników i Zarządu, sprawozdawczość, działania związane z realizacją zadań statutowych Stowarzyszenia.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Polityka plików Cookies
Czym jest plik Cookie?
Pliki Cookie to niewielkie pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie, smartfonie etc).
Tworzone są przez Twoją przeglądarkę internetową i przechowują ustawienia i informacje potrzebne (a często niezbędne) do prawidłowego funkcjonowania serwisu internetowego. Przy kolejnych odwiedzinach serwisu z tego samego urządzenia przeglądarka może sprawdzić, czy istnieją pliki cookies przechowujące ważne informacje i przesłać je ponownie do odwiedzanej witryny, która wcześniej zapisała ciasteczko w Twoim urządzeniu. Witryna w ten sposób może rozpoznać, że użytkownik odwiedził ją wcześniej i np. dopasować prezentowaną treść do odbiorcy.
Zalety plików Cookie
Pliki cookie ułatwiają użytkownikowi korzystanie z wcześniej odwiedzanych przez niego stron internetowych. Jeśli użytkownik korzysta z tego samego urządzenia i przeglądarki co wcześniej, umożliwia to zapamiętanie jego preferencji i pozwala odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Pliki cookies pozwalają tworzyć statystyki, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze strony internetowej, a to skolei pozwala na ulepszanie jej struktury i zawartości. Pozwalają również na utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki temu każda kolejna podstrona serwisu nie wymaga ponownego logowania.
Kontrolowanie i usuwanie plików Cookie
Użytkownik w dowolnym momencie może zmieniać sposób korzystania z plików cookies. Większość przeglądarek oferuje możliwość akceptowania lub odrzucania wszystkich plików cookie, akceptowania tylko niektórych rodzajów albo informowania użytkownika za każdym razem, gdy strona internetowa próbuje je zapisać. Użytkownik może również z łatwością usuwać pliki cookie, które zostały już zapisane na urządzeniu przez przeglądarkę. Możliwości zarządzania i usuwania plików cookie różnią się w zależności od używanej przeglądarki. Wszystkie niezbędne informacje Użytkownik może znaleźć wykorzystując funkcję Pomoc w swojej przeglądarce lub odwiedzając stronę internetową http://www.aboutcookies.org/, na której wyjaśniono, jak kontrolować i usuwać pliki cookie w najpopularniejszych przeglądarkach. Pamiętaj, że zablokowanie wszystkich ciasteczek może spowodować trudności w działaniu lub zupełnie uniemożliwić korzystanie z niektórych funkcjonalności strony.
Jakie pliki Cookie wykorzystuje witryna?
Serwis wykorzystuje pliki cookies, które można podzielić w następujący sposób:
Jak zmienić ustawienia plików Cookie w Twojej przeglądarce?
Informacje dotyczące zmiany ustawień plików cookies w poszczególnych przeglądarkach dostępne są na poniższych stronach
Informacje dla urządzeń mobilnych dostępne są na poniższych stronach: